Klachten of suggesties

U heeft een klacht, of suggestie
Een klacht is nooit leuk, u bent niet tevreden en dat is iets wat wij zeer betreuren. Wij als Gd-internet zijn echter niet 
allergisch voor klachten.
Elke klacht is één teveel maar dient te worden opgelost naar ieders tevredenheid.
Wij bekijken elke klacht positief, als iets waar wij van kunnen leren, dus schroom niet als u een klacht heeft om contact met ons op te nemen!

Heeft u een suggestie? meldt dit dan ook!


Klachtenregeling

  1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekendgemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
  2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
  3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
  4. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
  5. Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Indien de webwinkel is aangesloten bij Stichting WebwinkelKeur en bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Controleer of deze webwinkel een lopend lidmaatschap heeft via https://www.webwinkelkeur.nl/leden/. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).

Een klacht schort de verplichtingen van de ondernemer niet op, tenzij de ondernemer schriftelijk anders aangeeft.


Suggesties altijd welkom


Wij proberen het winkelen voor u zo aangenaam mogelijk te maken. Ook denken wij een ruim en (redelijk) compleet assortiment te voeren.

Heeft u echter een suggestie van wat voor aard dan ook, waar niet alleen wij maar ook uw mede klanten wat aan zouden kunnen hebben, meldt dit dan alstublieft. Elke suggestie die wordt aangedragen wordt beoordeeld door ons team 

Erotiekshop - Goedkopedeals.nl | KVK 02095877 | BTW NL102172602.B01 Typefouten en prijswijzigingen voorbehouden | Alle prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.