Meest gestelde vragen

FAQ 

 

 

Hoe gaan jullie om met mijn privacy?

Uw Privacy is bij ons gewaarborgd

Goedkopedeals.nl respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Dit is voor ons absolute TOP PRIORITEIT. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming. Goedkopedeals.nl zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling. (bijvoorbeeld het afleveradres aan PostNL)



Hoe plaats ik een bestelling?

Een product zoeken

Op de site van Goedkopedeals.nl vindt u op iedere pagina aan de linkerkant een menu met daarin de categorieën van producten. Door een categorie aan te klikken, kunt u alle producten uit de desbetreffende categorie zien. Soms krijg u nog een subcategorie om de producten nog beter te rangschikken naar soort / gebruik.

Nadat u een categorie geselecteerd heeft, kunt u, door op de productfoto of door op de "artikel naam" te klikken, verdere details van het product bekijken (bijv. maten en prijs).

Om zelf een product te zoeken, gebruikt u de zoekbalk boven aan onze site naast het logo op iedere pagina. Vul uw zoekterm in de zoekbalk en doorzoek de complete productdatabase van Goedkopedeals.nl.

Hieronder treft u een aantal voorbeelden aan van zoekopdrachten die u via deze zoekbalk kunt invoeren.

  • Tarzan Vibrator
  • Sexy Lingerie
  • Glijmiddel
  • 2670-12 [artikelnummer van fabrikant of Goedkopedeals.nl]

 

De volgorde waarin de zoekwoorden ingetypt worden, maakt niet uit. Wel is het belangrijk dat tussen elk zoekwoord of zoeknummer een -spatie- ingetypt wordt.

 

Producten in de winkelwagen plaatsen

Op categoriepagina's ziet u de afbeeldingen van de producten.

Door op de productfoto of op de productnaam te klikken, gaat u naar de productpagina. Op de productpagina vindt u naast de omschrijving en prijs ook technische beschrijvingen, eventuelen productfilmpjes etc. Ook staat hier een button met daarin de tekst "Klik en bestel". Door hierop te klikken, legt u het product in uw winkelwagen. U krijgt naar iedere toevoeging van product (en) naar uw winkelwagen een overzicht van uw keuze (s) te zien op de winkelwagen pagina.

U kunt altijd verder kijken door op de button "Ga door met winkelen" te klikken.

U zult op elke pagina de inhoud blijven zien van u winkelwagen. Tevens kunt u deze zien door met de muis op de tekst " Winkelwagen ..Item(s)" te gaan staan.

 

Een bestelling plaatsen

Om de producten in de winkelwagen daadwerkelijk te bestellen, klikt u op de tekst "Betalen" die u rechtsboven in het beeldscherm onder "Winkelwagen ..Item(s)" vindt. Zit u op dit moment in uw winkelwagen overzichtspagina, dan kunt u hier nog aanpassing doen in bijvoorbeeld het aantal en klikken op "Doorgaan naar Kassa" te klikken.

U bevind zich nu op onze afrekenpagina, en en vult de gevraagde gegevens in. Vervolgens drukt u op de button "Plaats uw bestelling" om de bestelling definitief te maken. U komt daarna, afhankelijk van uw betaalmethode, terecht bij een betaalscherm. Indien u voor vooruitbetalen kiest, ontvangt u de overboekingsgegevens per e-mail.

 

 

Kan ik mijn producten retourneren?

Ja dat kan, de retouren worden elke dinsdag en donderdag verwerkt. Gezien de aard van onze producten, komen deze niet allemaal voor retourzending ( defecten uitgezonderd) in aanmerking.

Zie voor meer informatie de aparte pagina voor retouren.

 

 

Wat doe ik als het artikel defect blijkt?

Wij doen onze uiterste best om uw bestelling zorgvuldig te verpakken om schade te voorkomen. Uiteraad is het altijd mogelijk dat een zending tijdens het transport beschadigd raakt of dat het product technisch defect raakt. 

Omdat dit al vervelend genoeg is, doen wij niet moeilijk over retouren met technische problemen. Is de melding terecht dan ruilen wij het product om voor een werkend exemplaar.

Indien u een defect wilt melden, kunt u hiervoor een contactformulier op onze website. U kunt ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice.

Contactformulier 

Als u nog niet bent ingelogd, of geen account heeft bij Goedkopedeals.nl kunt u alle gegevens over uw order (s) inzien via de link `Orders en retouren`

 

 

Welke betaalmogelijkheden heb ik?

Zie hiervoor de pagina: Betaalmethoden.

 

 

Wat zijn de transportkosten

Zie hiervoor de pagina: Verzendmethoden.

 

 

Kan ik een showroom bezoeken?

Wij hebben geen eigen showroom! Wel kunt u op afspraak uw bestelling afhalen. Kies hiervoor de betaalmethode: "Zelf afhalen" bij het bestellen. U kunt de order direct online betalen of bij ons contant betalen

 

 

Waar kan ik de algemene voorwaarden lezen?

Klik hier voor onze algemene voorwaarden.

 

 

Hoelang moet ik wachten op een antwoord op mijn vraag?

Wij doen ons best om uw vragen binnen 1 werkdag te beantwoorden. Mocht u onverhoopt na 2 werkdagen nog geen reactie van ons hebben ontvangen, neem dan telefonisch contact met ons op: 0598-785972.

In geval u navraag doet over uw postpakket proberen wij ook binnen 1 werkdag een antwoord te hebben. Echter is het niet altijd mogelijk om in 1 werkdag inhoudelijk op de aanvraag te reageren. Dit komt omdat we in veel gevallen uw aanvraag door moeten sturen naar PostNL of andere bezorgdienst die de aanvraag vervolgens inhoudelijk zal toetsen. De reactie kan in die gevallen vaak enkele dagen duren. Wij vragen hiervoor uw begrip.

 

 

Is het ook mogelijk om mijn order per brievenbuspost te ontvangen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Alle bestellingen worden met pakketpost verzonden. U ontvangt dan ook een track en trace code, waarmee u ten alle tijde uw bestelling kunt volgen.

 

 

Wordt er ook bij de buren geleverd?

Ja en Nee,

Er bestaat een mogelijkheid dat wanneer u kiest voor de verzendoptie PostNL Standaard, dat er bij uw afwezigheid wordt afgegeven bij een naaste buur. De pakketbezorger zal dan een briefje in uw brievenbus achterlaten.

U kunt echter kiezen voor de verzendoptie " Post NL alleen huisadres" er zijn in dit geval afspraken gemaakt met de pakketbezorgers om het pakketje uitsluitend op uw huisadres af te geven. Daarvoor is er echter wel een handtekening nodig voor ontvangst

Uiteraad kunt u ook kiezen voor Pakje gemak van PostNL. In dit geval kunt u zelf op een tijdstip dat het u past uw bestelling afhalen bij één van de ruim 2400 afhaallocaties. Lees meer over pakjegemak

 

 

Hoe ziet de verpakking eruit?

Alle bestellingen worden geleverd in een blanco verpakking, wij behandelen alles zeer discreet. Alles over onze top prioriteit `Discrete zending`

 

 

Wat staat er op mijn bankafschrift?

Op uw bankafschrift komt géén naam van de winkel te staan. Er staat slechts Multisafepay inzake Gd internet.

 

 

Staat uw vraag hier niet bij?

Stel uw vraag via onze contact pagina of neem telefonisch contact op met onze klantenservice onder +31 (0)598-785972

Erotiekshop - Goedkopedeals.nl | KVK 02095877 | BTW NL102172602.B01 Typefouten en prijswijzigingen voorbehouden | Alle prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.