Meest gestelde vragen aan onze klantenservice

Meest gestelde vragen
- Hoe gaan jullie om met mijn privacy?
- Hoe plaats ik mijn bestelling?
- Kan ik mijn producten retourneren?
- Wat doe ik als het artikel defect blijkt?
- Welke betaalmogelijkheden heb ik?
- Wat zijn de transportkosten
- Kan ik een showroom bezoeken?
- Waar kan ik de algemene voorwaarden lezen?
- Hoelang moet ik wachten op een antwoord op mijn vraag?
- Is het ook mogelijk om mijn order per brievenbuspost te ontvangen?
- Hoe ziet de verpakking eruit?
- Wat staat er op mijn bankafschrift?
Uw Privacy is bij ons gewaarborgd
Goedkopedeals.nl respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Dit is voor ons absolute TOP PRIORITEIT. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming. Goedkopedeals.nl zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling. (bijvoorbeeld het afleveradres aan PostNL) Alles over onze PRIVICY EN COOKIE BELEID LEEST U HIER
Een product zoeken
Op de site van Goedkopedeals.nl vindt u aan de linkerkant boven aan de pagina een zoekveld.
In dit veld kunt u een zoekwoord, bijv vibrator, trileitjes oid of een artikelnummer, ean code invoeren. Alle resultaten worden in real time gescant en worden aan u getoond. Mocht dit niet het gewenste resultaat opleveren, gebruik dan een ander zoekwoord.
Worden er geen resultaten getoond, dan of niet de gewenste, maak dan het veld leeg, en klik op het "vergrootglasje" hierbij komt u op een uitgebreiderde zoekpagina, en kunt via de knop optie "meer zoek criteria" uitgebeider zoeken binnen onze site.
Hieronder treft u een aantal voorbeelden aan van zoekopdrachten die u via deze zoekbalk kunt invoeren.
- Vibrator
- Sexy Lingerie
- 06101940000 [artikelnummer van fabrikant of Goedkopedeals.nl]
De volgorde waarin de zoekwoorden ingetypt worden, maakt niet uit. Wel is het belangrijk dat tussen elk zoekwoord of zoeknummer een -spatie- ingetypt wordt.
Producten in de winkelwagen plaatsen
Op categoriepagina's ziet u de afbeeldingen van de producten.
Door op de productfoto of op de productnaam te klikken, gaat u naar de productpagina. Op de productpagina vindt u naast de omschrijving en prijs ook technische beschrijvingen, eventuelen productfilmpjes etc. Ook staat hier een button met daarin de tekst "bestellen". Door hierop te klikken, legt u het product in uw winkelwagen. In sommige gevallen moet u eerst een maat of kleur keuze bepalen. U krijgt naar iedere toevoeging van product (en) naar uw winkelwagen een overzicht van uw keuze (s) te zien op de winkelwagen pagina.
U kunt altijd verder kijken door op de button "Verder winkelen" te klikken.
U zult op elke pagina de inhoud blijven zien van u winkelwagen. Deze vind u bovenaan elke pagina ( boodschappen tasje)
Een bestelling plaatsen
Om de producten in de winkelwagen daadwerkelijk te bestellen, klikt u op de tekst "Bestel deze artikelen" die u rechtonder in het beeldscherm onder vindt.
Let op: heeft u een Actie- of kortingsbon vul deze dan eerst in op deze pagina.
Zit u op dit moment nog in uw winkelwagen overzichtspagina, dan kunt u hier nog aanpassing doen in bijvoorbeeld het aantal stuks, of een product verwijderen.
klik nu dan op "Bestel deze artikelen" als u wilt afrekenen
U bevind zich nu op onze afrekenpagina, en en vult de gevraagde gegevens in.
- Vul uw persoonlijke gegevens in
- Let goed op postcode en huisnummer (straatnaam en woonplaats worden dan automatisch ingevult)
- Maak vervolgens uw Verzend en betaal keuze.
- Controleer of alles juist is ingevult en klik dan op "Definitief bestellen"
Vervolgens komt U komt, afhankelijk van uw betaalmethode, terecht bij een betaalscherm zodra deze handeling wordt voltooid, is de bestelling geplaatst en ontvangt u van ons een email met uw bestelgegevens.
Wij zorgen voor een directe behandeling van uw bestelling.
ZICHTTERMIJN & RETOURREGELS
Volgens de wet 'Kopen op afstand' heeft de pariculiere koper recht van retour op artikelen, besteld via het internet.Een uitzondering hierop zijn artikelen die uit hygiënische oogpunt en op maat en op specificaties van u (de klant) gemaakt zijn.
Onze complete richtlijnen betreffende zichttermijn en retouren leest u hier
Wij doen onze uiterste best om uw bestelling zorgvuldig te verpakken om schade te voorkomen. Uiteraad is het altijd mogelijk dat een zending tijdens het transport beschadigd raakt of dat het product technisch defect raakt.
Omdat dit al vervelend genoeg is, doen wij niet moeilijk over retouren met technische problemen. Is de melding terecht dan ruilen wij het product om voor een werkend exemplaar.
Indien u een defect wilt melden, kunt u hiervoor dit contactformulier gebruiken. Vermeld in dit geval duidelijk uw ordernummer, en het artikel nummer/ naam. U kunt ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice.
Zie hiervoor de pagina: Betaalmethoden.
Zie hiervoor de pagina: Verzendmethoden.
Wij hebben geen eigen showroom! Wel kunt u op afspraak uw bestelling afhalen. Kies hiervoor de betaalmethode: "Zelf afhalen" bij het bestellen. U kunt de order direct online betalen of bij ons contant of via pin betalen
Klik hier voor onze algemene voorwaarden.
Wij doen ons best om uw vragen binnen 1 uur te beantwoorden. Mocht u onverhoopt na 1 werkdag nog geen reactie van ons hebben ontvangen, neem dan telefonisch contact met ons op: 0598-785972.
In geval u navraag doet over uw postpakket proberen wij binnen 1 werkdag een antwoord te hebben. Echter is het niet altijd mogelijk om in 1 werkdag inhoudelijk op de aanvraag te reageren. Dit komt omdat we in veel gevallen uw aanvraag door moeten sturen naar PostNL of andere bezorgdienst die de aanvraag vervolgens inhoudelijk zal toetsen. De reactie kan in die gevallen vaak enkele dagen duren. Wij vragen hiervoor uw begrip.
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Alle bestellingen worden met pakketpost verzonden. U ontvangt dan ook een track en trace code, waarmee u ten alle tijde uw bestelling kunt volgen.
Uiteraad kunt u ook kiezen voor Pakje gemak van PostNL. In dit geval kunt u zelf op een tijdstip dat het u past uw bestelling afhalen bij één van de ruim 2000 afhaallocaties.
Meer over Pakjegemak zendingen
Alle bestellingen worden geleverd in een blanco verpakking, wij behandelen alles zeer discreet. Alles over onze top prioriteit `Discrete zending`
Op uw bankafschrift komt géén naam van de winkel te staan. Er staat slechts Sisow payments inzake Gd internet.
Is uw vraag niet beantwoord? Neem dan contact met ons op via de telefoon of stuur ons een Email bericht.
Bedrijfsnaam: Gd-internet
Vestigingsadres: Provincienlaan 58 9642GZ Veendam Nederland
- Telefoon (0)598-785972
- Whatsapp WhatsApp: 06-11649769
- Email:klantenservice@goedkopedeals.nl
